Translate

wtorek, 23 lipca 2013

Patchworkowa poduszka na szydelku,kwadraty - jak zrobic? Czesc 3. z 3.

Witam :)) 
Zamieszczam tutaj trzecia czesc patchworkowej poduszki na szydelku. 
Pokaze Wam w niej jak dokonczylam poduszke.

Zapraszam i zycze przyjemnego ogladania :))



Gdyby Was zainteresowalo jak zrobic taka poduszke od poczatku, to wejdzcie tutaj:


Pozdrawiam serdecznie
ilonciaLu

Patchworkowa poduszka na szydelku, kwadraty - jak zrobic? Czesc 2. z 3.

Witam :)
Opracowalam juz druga i trzecia czesc patchworkowej poduszki na szydelku .

Czesc 1. - jak zrobic pierwszy kwadrat wstawilam juz kilka dni temu.

Teraz mozecie zobaczyc juz takze czesc 2. 
Zapraszam do ogladania i szydelkowania :D


 Czesc trzecia patchworkowej poduszki mozecie tez juz zobaczyc :-)

Pozdrawiam
ilonciaLu


sobota, 20 lipca 2013

Patchworkowa poduszka na szydelku - zapowiedz drugiego odcinka.

Witam :)
pierwszym odcinku mozna zobaczyc jak wykonac pierwszy z kwadratow do patchworkowej poduszki.


Jestem w trakcie opracowywania drugiego odcinka filmu,
 z serii, pt.: "Patchworkowa poduszka na szydelku - jak zrobic?".

 Zamiescilam tutaj kilka zdjec z tego odcinka:





 W drugim odcinku pokaze wam jak mozna szydelkiem laczyc kwadraty w calosc.



 Sceny z szydelkowania i podklad muzyczny jest juz gotowy. 
Jeszcze nagrywam tylko narracje 
(w dwoch jezykach, a to troche trwa niestety) 
i odcinek bedzie gotowy:))


 Do tej pory robilam do filmikow tylko opisy i dopasowywalam podklad muzyczny,
a ze coraz czesciej dostaje sygnaly od moich widzow, ze byloby dobrze gdybym
opowiadala o tym co i jak robie wiec postanowilam sprostac temu zadaniu.

Nie jestem za dobrym narratorem ale moze poradze sobie jakos z tym nowym wyzwaniem.
Ponoc wszystkiego mozna sie nauczyc, trzeba tylko chciec :)))






A tak wyglada gotowa 
gorna czesc tej poduszki.
 







Jak tylko uporam sie z moja narracja do drugiego odcinka to go tutaj umieszcze. Potem zabiore sie do opracowywania trzeciego odcinka, w ktorym mowa bedzie o tym jak wyszydelkowac dolna czesc poduszki, polaczyc czesci i jakie mozna zrobic zapiecie poduszki.

Pozdrawiam
ilonciaLu

Patchworkowa poduszka na szydelku - jak zrobic ? Czesc 1. z 3.

Witam :)
Moja NOWA poduszka:



Sama nie moge sie zdecydowac co bardziej lubie, czy szyc czy szydelkowac. Najchetniej robilabym kilka rzeczy na raz, ale to jest raczej niemozliwe .
Ostatnio wpadlam na faze szydelkowania i chociaz obiecuje sobie, ze nastepnym moim zajeciem bedzie uszycie nowego patchworka, to i tak przed tym wpadam na jakis nowy pomysl szydelkowy i wtedy nie ma juz odwolania..... wygrywa szydelko :) Oj jakie dlugie zdanie mi sie teraz zlozylo :))
Tym moim ostatnim pomyslem bylo zrobienie na szydelku poduszki z kwadratow.
Pamietam, ze moja babcia kiedys robila podobne w latach 70 - tych. Wtedy tez dzieki mojej mamie i babci ( i chwala im za to) zaczelam po trochu "zabawy" z welna.
Musialam sie Wam pochwalic moja nowa poduszka, ktora lezy oczywiscie na widocznym miejscu w goscinnym pokoju, zeby kazdy mogl ja od razu zauwazyc :)))


 Podczas robienia tej poduszki nagralam dosc duzo materialu i jestem w trakcie jego opracowywania. Opracowalam juz pierwsza czesc, w ktorej pokazuje i opowiadam jak zrobic pierwszy z kwadratow.
Ponizej mozecie ja zobaczyc .



Nastepne odcinki, a bedzie ich wg. mojego planu 3 , postaram sie w najblizszym czasie opracowac i Wam pokazac.
Dwa nastepne odcinki sa juz gotowe. Znajdziecie je na tym blogu.

Pozdrawiam
ilonciaLu




niedziela, 14 lipca 2013

Kolderka uszyta wg. mojej serii filmikow "Patchworkowa kolderka - jak uszyc?

Witam :))
Kolderke, ktora widzicie na tym krotkim filmiku uszyla i pokazala pewna pan, ktora uszyla swoja kolderke tak samo jak pokazywalam w filmikach.


Bylam zachwycona i szczesliwa, ze takie cudenko jej wyszlo.

 Pozdrawiam
ilonciaLu

sobota, 6 lipca 2013

Patchworkowa kolderka - jak uszyc? Odcinek 2 i 3.

Witam:))

 Pokaze wam dzisiaj dwa odcinki filmu o szyciu patchworkowej kolderki. Bedzie ich razem 6.
W tych 6 - ciu odcinkach mozecie naprawde obejrzec jak taka kolderka powstaje od poczatku do konca. Uszycie gotowej kolderki zajelo mi kilka dni ( mialam wtedy wolne i moglam sie spokojnie nia zajac).


Te filmy sa juz co prawda na moim kanale You Tube, ale uznalam, ze wlasnie filmy o tej kolderce umieszcze rowniez tutaj. Beda wszystkie prawie w jednym miejscu :))

Odcinek 1. jest juz na moim blogu.

 Zapraszam do obejrzenia dwoch nastepnych odcinkow:

 Odcinek 2.




Odcinek 3.


Mam nadzieje, ze zachece niektorych z was do uszycia czegos patchworkowego :))


Pozdrawiam
ilonciaLu

czwartek, 4 lipca 2013

Patchworkowa kolderka - jak uszyc? Odcinek 1. Wycinanie kwadratow.


Witam:)
 Dzisiaj pokaze wam jak uszyc niepowtarzalna patchworkowa kolderke. Niepowtarzalna dlatego, ze sama ja wymyslilam:)


 Uszylam ta kolderke rok temu i umiescilam ja wtedy na moim kanale "You Tube" w jezyku niemieckim. Cieszy sie ona dosc duza popularnoscia.
Od kilku dni opracowuje moje tamtejsze filmiki, tzn.: troche je przerabiam
i daje nowe, polskie opisy.

Bedzie to 6 odcinkow z serii : "Patchworkowa kolderka - jak uszyc?"

Szycie tej kolderki sklada sie z wielu etapow pracy. W pierwszym odcinku pokazuje wam jak wycielam pierwsze z kwadratow (96 sztuk). Troche zajmuje to czasu ale jest do zrobienia.
 Popatrzcie sami:) Zapraszam.