Translate

sobota, 20 lipca 2013

Patchworkowa poduszka na szydelku - jak zrobic ? Czesc 1. z 3.

Witam :)
Moja NOWA poduszka:



Sama nie moge sie zdecydowac co bardziej lubie, czy szyc czy szydelkowac. Najchetniej robilabym kilka rzeczy na raz, ale to jest raczej niemozliwe .
Ostatnio wpadlam na faze szydelkowania i chociaz obiecuje sobie, ze nastepnym moim zajeciem bedzie uszycie nowego patchworka, to i tak przed tym wpadam na jakis nowy pomysl szydelkowy i wtedy nie ma juz odwolania..... wygrywa szydelko :) Oj jakie dlugie zdanie mi sie teraz zlozylo :))
Tym moim ostatnim pomyslem bylo zrobienie na szydelku poduszki z kwadratow.
Pamietam, ze moja babcia kiedys robila podobne w latach 70 - tych. Wtedy tez dzieki mojej mamie i babci ( i chwala im za to) zaczelam po trochu "zabawy" z welna.
Musialam sie Wam pochwalic moja nowa poduszka, ktora lezy oczywiscie na widocznym miejscu w goscinnym pokoju, zeby kazdy mogl ja od razu zauwazyc :)))


 Podczas robienia tej poduszki nagralam dosc duzo materialu i jestem w trakcie jego opracowywania. Opracowalam juz pierwsza czesc, w ktorej pokazuje i opowiadam jak zrobic pierwszy z kwadratow.
Ponizej mozecie ja zobaczyc .



Nastepne odcinki, a bedzie ich wg. mojego planu 3 , postaram sie w najblizszym czasie opracowac i Wam pokazac.
Dwa nastepne odcinki sa juz gotowe. Znajdziecie je na tym blogu.

Pozdrawiam
ilonciaLu




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz