Translate

wtorek, 21 maja 2013

Powitanie :))

Witam serdecznie na moim blogu.


Moje hobby jest trudne do okreslenia. Okreslilabym je jako dazenie na wszelkie sposoby do realizacji naglych i spontanicznych pomyslow, ktore przychodza mi do glowy.

Tak dlugo kombinuje, az w koncu mi sie to uda :)))

Uparciucha po prostu jestem i juz :)))

 
Pokaze wam narazie tylko kilka zdjec moich projektow,
 ktore juz zrealizowalam :)))


***
   Co juz uszylam:



Paczworkowa powloczka na poduszeczke


 Kosmetyczka z zamkiem blyskawicznym












Torebka, siatka na rozne okazje


*** 


Co wyszydelkowalam:
  


Romantyczne rekawiczki



Lapka do garnkow



Irlandzki kwiatek
  

***


Postaram sie o umieszczenie na tym blogu opisow wykonania tych i innych prac ale nie tylko, poniewaz jednym z moich ulubionych zajec jest tez tworzenie filmow, z ktorych niektore tez bedzie mozna tutaj obejrzec.

Mam nadzieje, ze bedzie sie wam tutaj podobalo :) 

*

Pozdrawiam
ilonciaLu



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz