Translate

niedziela, 30 czerwca 2013

Kolorowa kamizelka - dokonczenie kamizelki i jej prezentacja.

Witam:))
Kolorowa kamizelka na szydelku jest juz gotowa.
Po miesiacu szydelkowania, opracowywania zdjec i filmow moge nareszcie zaprezentowac Wam moja kamizelke.







A poczatek mojej kamizelki byl taki, ze chcialam tylko wyprobowac ten ponizszy scieg gwiazdkowy. Wtedy nie wiedzialam, ze moja nastepna praca bedzie tak kolorowa kamizelka.


Ten scieg bardzo mi sie spodobal, a i jego wykonywanie sprawialo mi  wiele radosci.
Zeby nie szydelkowac tak bez celu postanowilam cos z niego zrobic.


Na moim blogu pokazalam juz Wam kilka etapow z powstawania mojej kamizelki.
Dzisiaj chcialabym Wam pokazac jak ja dokonczylam.

W ponizszym filmiku mozecie zobaczyc:

- polaczenie wszystkich czesci kamizelki szydelkiem
- wykonanie obramowki
- prezentacja gotowej kamizelki.

Zapraszam na film:)))




Pozdrawiam
ilonciaLu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz