Translate

niedziela, 16 czerwca 2013

Kolorowa kamizelka na szydelku.

Witam serdecznie :))

Pokaze wam dzisiaj moja rozpoczeta robotke szydelkowa.
Bedzie to kolorowa kamizelka.
"Wynalazlam" scieg szydelkowy , ktory musialam wyprobowac. Jest to scieg gwiazkowy.

Ponizsze dwa zdjecia sa z mojej probnej robotki tego sciegu:




Poniewaz spodobal sie mi nie tylko ten scieg ale tez samo wykonywanie go,
postanowilam cos z niego zrobic.
 Wybralam na moja kamizelke biala, czerwona i czarna welne.
Mam razem 6 motkow po 5o gram kazdy i mam tez nadzieje, ze one mi wystarcza :))




Tak wygladaja juz gotowe dwie polowy przodu mojej przyszlej kamizelki:



Oprocz sciegu gwiazdkowego wkomponowalam tutaj tez prosty scieg siatkowy
azeby dodac kamizelce troche "lekkosci".








Zaczelam juz robic tyl kamizelki. Oczywiscie bedzie tez bardzo kolorowy.
Poniewaz bardzo lubie eksperymentowac i improwizowac w czasie pracy, nie wiem jeszcze sama dokladnie jak bedzie moja kamizelka po jej wykonczeniu wygladac :)) Sama jestem ciekawa.

Jak wykonac taki scieg gwiazdkowy mozecie zobaczyc tutaj:

szydelkowanie sciegu gwiazdkowego


Pozdrawiam
ilonciaLu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz