Translate

czwartek, 27 czerwca 2013

Kolorowa kamizelka na szydelku - tyl kamizelki

Witam :))

Tyl mojej kolorowej kamizelki (z malym dekoltem) jest juz gotowy.

Glownym sciegiem szydelkowym w mojej kamizelce byl scieg gwiazdkowy/gwiazdzisty.

Jak juz wczesniej wspominalam, bardzo mi sie spodobal ten scieg i jego wykonywanie.
A, ze juz tak mam, ze musze "po swojemu" postanowilam zrobic ten scieg w dwoch kolorach.

Dwukolorowy scieg gwiazdkowy w przedniej czesci kamizelki.

Dwukolorowy scieg gwiazdkowy w tylniej czesci kamizelki.


Do zrobienia kamizelki wykorzystalam tez scieg siatkowy, ktory zastosowalam w kazdej z trzech czesci kamizelki.

Scieg siatkowy - przod kamizelki.
Scieg siatkowy - tyl kamizelki.
Jak widzicie na zdjeciach , kazda z czesci kamizelki ma inny kolor siateczki.

Jak mozna wykonac te dwa sciegi znajdziecie na moim blogu:)


Pachy w tylniej czesci kamizelki zrobilam poprzez zamykanie oczek po obu stronach tylu.
Najpierw po 3 oczka z kazdej strony, a potem po 2 oczka z kazdej strony.
Dalej szydelkowalam prosto do gory.





Jak szydelkowalam do konca tyl kamizelki pokazuje i opisuje na filmiku ponizej. 
Zapraszam:)



Niedlugo postaram sie wam pokazac jak polaczylam szydelkiem wszystkie czesci kamizelki.



Moja kolorowa kamizelka jest juz gotowa i bylam dzisiaj w niej w pracy :))
U nas lata jakos nie widac w tym roku, wiec kamizelke moglam spokojnie ubrac.
A tak wyglada moja bardzo kolorowa, moze troche zwariowana
a juz napewno wesola kamizelka.

 Pozdrawiam
ilonciaLu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz